XX Certamen de Lectura en Veu Alta

El dia 12 de març es va celebrar el XX Certamen de Lectura en Veu Alta a la Sala Albéniz de Tiana. Hi ha hagut nervis, emocions i molt bona lectura en veu alta per part dels participants.

Acompanyats dels seus mestres, professors i familiars, hem gaudit de la lectura des dels més petits fins als més grans. Una jornada inoblidable! També hem tingut una actuació maquíssima de l’alumnat de sisè de l’Escola Lola Anglada de Tiana. Han interpretat:

“Cançó de bres per una princesa negra”
“Sí sóc jo” percussió corporal”

Moltes felicitats a tothom!

Volem expressar al nostre agraïment a l’ajuntament de Tiana per cedir-nos la Sala Albéniz, un edifici d’estil modernista impressionant i perfecte per celebrar el nostre Certamen en Veu Alta.

Categories i finalistes

Grumets Vermells

(cicle mitjà de primària)

Pau Arcarons Moraleda

Escola Castell de Dosrius

Grumets Verds

(cicle superior de primària)

Leyre Joya Fernández

Escolàpies de Masnou

Timoners

(alumnat nouvingut)

Malinalli Di Paola Amorosa

Krisol Waldorf Steiner

Corsaris

(1r i 2n d’ESO)

Iselku Edda Boluda

IE Pla de l’Avellà

Tropa de Corsaris

(3r i 4r d’ESO)

Vinyet Sisteré Gaggioli, Marta Conesa Gómez, Aritz Cava Canela

Escolàpies de Masnou

Aquí podeu veure les fotos de la jornada.

Centres Participants

Escola Castell de Dosrius (Dosrius) C. Escolàpies (El Masnou) C. Sant Feliu (Cabrera de Mar) Esc Priv. Krisol Waldorf Steiner (Premà de dalt)
Escola Tiziana (Tiana) IE Pla de l’Avellà (Cabrera de Mar) IE Lluís Millet (El Masnou) IE Santa Anna (Premià de Dalt)
Institut Maremar (El Masnou) Institut de Tiana (Tiana) Institut Vilatzara (Vilassar de Mar)