Formació extraordinària

Des del Departament d’Educació ens animen a aprofitar aquests dies per aprofundir en aquells aspectes que tenen a veure amb la nostra pràctica docent i també per prendre part en diferents activitats de formació a distància. Per fer-ho, ofereixen una nova proposta formativa creada en el marc d’aquest context extraordinari. Veureu que n’hi ha de dos tipus:

Activitats autoformatives no certificables

Càpsules formatives certificables

El Departament ofereix també als centres docents unes Orientacions per als centres educatius sobre activitats per als alumnes a causa del tancament pel coronavirus.

Així mateix s’ha publicat un recull de recursos per al professorat.

En la secció ‘Recursos externs’ trobareu molts recursos i activitats d’autoaprenentatge per a vosaltres com a docents o per recomanar al vostre alumnat. Hi ha TEDTALKS, activitats de programació i robòtica, aplicatius per fer contes digitals, etc.

Us recomanem aprofitar aquest temps per aprendre alguna cosa que fa temps que voleu fer però que no trobàveu mai el moment.

Ha arribat el moment de posar-nos al dia. Som-hi!