Concurs RACC Joves i Mobilitat

CONCURS JOVES I MOBILITAT

Vianants, la mobilitat més sostenible i saludable és el repte que planteja Joves i Mobilitat per al curs 2021-2022.

Aquesta nova edició del concurs Joves i Mobilitat, pretén revalorar el fet de caminar i la seva projecció com a mitjà de transport que facilita una mobilitat sostenible i saludable, destacant la seva aportació al medi ambient, la salut i la interacció social que facilita a l’àmbit urbà.

A més, i des de la perspectiva que tots som vianants, els joves són actualment un dels segments de la població que més utilitza el fet de caminar com a mitjà de transport, ja sigui per desplaçar-se a l’escola o l’institut, per anar a fer esport o per gaudir de l’oci i del temps de lleure.

Premis per a joves

Poden participar alumnes d’ESO, Batxillerat i CFGM i també nois i noies de 12 a 18 anys membres de casals i centres de lleure de Catalunya, a les categories de:

• Anunci gràfic
  • Vídeo per a Instagram
  • Projecte de millora de la seguretat viària
Premi per a centres d’ensenyament

Amb aquest guardó, Joves i Mobilitat vol posar en valor i donar rellevància a la tasca que es fa des dels centres escolars a l’àmbit de la mobilitat i la seguretat viària.

Premis per a educadors

Joves i Mobilitat vol reconèixer la important tasca que exerceixen els tutors dels centres educatius i els monitors dels centres de lleure amb els participants durant tot el procés del concurs. Per aquesta raó, ha instaurat dos premis:

• Premi al professor/a – tutor/a més motivador/a, com a responsable del nombre més gran de participants inscrits.
  • Premi a la millor classe, amb l’aportació de més treballs a totes les modalitats.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *