DESTACAT DE LA SETMANA! EduClan

EduClan  ofereix des del principi del confinament continguts educatius digitals gratis per nens i nenes de 4 a 10 anys. Hi ha més de 200 vídeos de 1 a 5 minuts de durada aproximament de les àrees curriculars de Llengua, Lògica i mates, ciències naturals i socials, anglès, educació física i artística, tecnologia i convivència.

Hi ha tres canals, segons la edat:

Podeu aprofitar aquests recursos encara que no esteu confinats. Continueu fent coses educatives en casa!

#enfamília

DESTACAT 05/06/20

Interland

Un joc per ajudar els nens i nenes a explorar el món en línia de manera segura i amb confiança.

Actualment, una de les competències essencials és saber  navegar per la xarxa amb seguretat i poder identificar si hi ha algun perill.

Amb aquest joc, ajudareu l’alumnat a ser genial a internet.

Mireu el vídeo per tenir més informació. La responsabilitat d’estar segur a internet és de TOTS iTOTES!

DESTACAT 29/05/20

L’aigua que “camina” d’un got a l’altre

Creieu possible passar aigua d’un got a l’altre sense que nosaltres toquem o fem res?

Amb aquest experiment descobrirem la capil·laritat, una propietat dels líquids!

Què necessitarem?

• 5 gots de plàstic transparents no massa grans
  • Una gerra amb aigua per omplir els gots
  • Colorant alimentari de 3 colors diferents (groc, blau i vermell)
  • Paper de cuina absorbent blanc

Animeu-vos a ser científics a casa!

DESTACAT 22/05/20

Viatges d’estar per casa

Per tal que les famílies us pugueu organitzar de la millor manera possible, pugueu portar els nens i nenes a ‘Viatges d’estar per casa’.

Cada matí, podreu escollir un bitllet entre els quatre viatges.

Si feu clic a cadascun dels viatges podeu descobrir què esperarà als infants de la casa el dia que decideixin viatjar a aquella destinació.

Sistema Solar    Parc d’attracions    Platja i Muntanya          Vídeojocs

observatory.png
021-directions.png compass (1).png question-mark.png
Hi ha pautes per ajudar a tots a organitzar les activitats i instruccions que us poden servir per animar i motivar al nens i nenes.
  1. Prepara’t per viatjar des de casa!

• Renta’t, pentina’t i vesteix-te

• Esmorza

• Endreça l’habitació

2. Treu-te el carnet de pilot. Així podràs viatjar a tots els móns que et proposem!

3. Descarrega o dibuixa el mapa del dia: allà on trobis ​​que posa “Activitat” has d’escriure alguna tasca de l’escola o de casa per fer. Viatjar de manera organitzada és molt important!

4. Segueix el mapa i completa totes les missions i activitats del dia.

5. Has complert totes les missions i activitats? Fantàstic!
    Descarrega el bitllet del viatge que has fet avui.

6. ​És el teu últim viatge amb nosaltres? Recorda que t’espera un premi superespecial quan acabis!

DESTACAT 17/05/20

Jocs de llengua

Aquí teniu 5 jocs lingüístics per jugar en família. Són senzills de jugar i com a molt es necessita paper i llapis.

Gaudiu jugant amb la llengua!

#joemquedoacasa  #enfamília

DESTACAT 08/05/20

Jocs de taula, jocs de rol; imprimibles i gratuïts!

(print and play liberados)

Aquí trobareu 12 jocs de taula, 12 jocs de rol i moltes idees més per gaudir en família, a punt per imprimir i jugar!

D’aquesta manera podeu jugar a casa. No durarà per sempre. Aprofiteu per jugar en família!

#joemquedoacasa    #jojugoacasa!  #enfamília

DESTACAT 01/05/20

Ta-tum

Què és Ta-tum?

Ta-tum és una plataforma educativa on el joc i els llibres s’uneixen. Ara els teus alumnes o fills gaudiran de la lectura jugant!

Disponible per a tots els cursos de Primària i ESO

Motivació i joc se sumen a la lectura
  • Els personatges han desaparegut misteriosament dels llibres.
  • Per rescatar-los, els lectors hauran de resoldre els corresponents casos.
Coneix l’Escola Avant, el millor equip per gaudir llegint

L’Escola Avant està constituïda per sis detectius.

La teva classe s’unirà a aquesta escola de detectius.

Els teus alumnes hauran de resoldre els casos que se’ls assignin.

#joemquedoacasa

DESTACAT 24/04/20

Us agrada la ciència? Teniu molta curiositat en saber ‘com funcionen les coses’?

Voleu fer experiments senzills a casa però no sabeu per on començar?  Al canal YouTube del Marc Boada, trobareu molts experiments per fer a casa. Podeu seguir els vídeos pas a pas i convertir-vos en científics a casa vostra!

No necessitareu materials cars o complicats de trobar. En la majoria dels casos, trobareu tot el que necessiteu a casa o sinó, comprant alguna cosa a la ferreteria o al supermercat. Anem a convertir-nos en Científics del Covid. Som-hi!

#joemquedoacasa

DESTACAT 17/04/20

Heu fet alguna vegada un ‘Escape Room’? Et proposem el Bolboreta Escape virtual per fer en família.

Acabeu d’entrar al Bolboreta Escape: És una Escape Room virtual i familiar. Calcula que necessitaràs entre 1h i 1h30min per acabar, i recorda que cal jugar en família i amb ordinador. Ah! I si t’encalles en alguna prova sempre pots anar a buscar alguna pista al botó blau d’ajuda.

Vinga, clica l’imatge i prepara’t per l’aventura!

Escape Bolboreta