18ª Fira Recerca en Directe al CosmoCaixa

S’obren les inscripcions per assistir a la Fira Recerca en Directe del Parc Científic de Barcelona, que tindrà lloc a CosmoCaixa, entre els dies 27 i 30 d’abril de 2022.

Les inscripcions s’han de fer a través del web del Programa d’Activitats Escolars (PAE) de l’Institut Municipal de l’Ajuntament de Barcelona. Aquesta Fira acull visites d’alumnes de qualsevol centre educatiu d’arreu de Catalunya.

L’objectiu de la Fira Recerca en Directe, que organitza la Unitat de Cultura Científica del Parc Científic de Barcelona, en col·laboració amb l’Obra Social “la Caixa”, és mostrar els projectes d’investigació actuals que s’estan duent a terme a Catalunya en els diversos camps de recerca, per tal d’apropar la ciència a tots els ciutadans i fomentar vocacions científiques entre els joves.

Enguany, tindrem 12 grups que traslladaran part del seu laboratori a aquest espai emblemàtic, a fi d’interactuar amb els assistents i oferir-los l’oportunitat de fer experiments i resoldre enigmes tot seguint la metodologia científica.

Activitat gratuïta, que inclou accés a CosmoCaixa!

Fulletó informatiu