Orientacions per a les activitats d’acompanyament emocional que es poden dur a terme en la reobertura de centres educatius elaborades per l’equip de l’EAP del Servei educatiu del Baix Llobregat 5.

El retorn dels alumnes i docents als centres escolars es realitza després d’un llarg i excepcional període de confinament, arran d’una emergència sanitària global. No hi ha res segur, la previsió feta avui pot no servir per demà. La incorporació a les escoles pot patir canvis sobtats.
En l’organització del retrobament caldrà contemplar diferents aspectes: acolliment emocional, metodologia de les activitats i seguiment estricte de la normativa emesa per salut, tot respectant els ritmes personals i formes d’expressar-se dels alumnes i protegint i donant-nos suport entre els membres que conformen la comunitat.

| ACCÉS AL DOCUMENT |