Contes per la ràdio

logoRadioAquesta activitat sorgeix de la col·laboració entre el Centre de Recursos Pedagògics i «El Prat Ràdio», 91.6 FM, i es realitza amb el suport i recolzament tècnic i professional del personal de l’emissora municipal. Els enregistraments dels contes es fan als estudis de l’emissora (c. Doctor Soler i Torrens, núm. 3) i els contes s’emeten posteriorment a través de la ràdio.

És una proposta adreçada a l’alumnat de centres de primària del cicle mitjà i superior, de les aules d’acollida (primària i secundària) i del centre de formació de persones adultes, tot i que si altres centres educatius tenen interès també es pot adaptar a altres edats i alumnes.

Aquest és un recurs útil per promoure l’ús de la llengua oral i escrita com a eina de comunicació. Desenvolupa la capacitat de comprendre els mitjans audiovisuals, millora les competències bàsiques així com l’expressió oral de l’alumnat.