Servei comunitari: eina pel treball de la Competència social i ciutadana

Hem preparat una activitat de difusió del Servei comunitari i la metodologia Aprenentage-Servei (APS).

En Martí Boneta, del Servei de Suport a la Comunitat Educativa (Dep. Ensenyament) i la Sandra Martín (Intermón-Oxfam) ens facilitaran eines i exemples per a la implementació d’una activitat que ja és normativa i que acaba el curs que ve acaba la fase experimental d’aplicació.

El servei comunitari pot atravessar totes les matèries i implicar tots els docents de la secundària obligatòria.

També pot interessar als centres de primària perquè en molts casos, són les entitats que reben el servei dels alumnes de l’ESO.

Et convidem a venir el dijous dia 20 d’octubre al CRP i escoltar els dos experts que ens en parlaran.