Recursos per fomentar l’aprenentatge de l’alumnat d’origen estranger a l’aula ordinària.

nouvingut2-copia

Taller. Internivells: Educació Infantil-Primària-Secundària
CRP Badalona
Del 18/1/2017 al 24/5/2017 (15 hores) de 17:30h a 19:30h
Formadores: Marta Folguera i Mireia Torramilans (SE LIC de Badalona)

INSCRIPCIÓ

Objectius:
  • Oferir recursos per acompanyar l’alumnat d’origen estranger en el seu procés d’aprenentatge.
  • Donar a conèixer propostes educatives inclusives, com el treball cooperatiu.
  • Mostrar diversos recursos per treballar les diferents habilitats lingüístiques, com la ràdio i les TAC.
  • Intercanviar experiències que es duen a terme a les aules amb alumnat d’origen estranger.
Continguts:
  • Sessió1. La ràdio
  • Sessió 2. Recursos TAC
  • Sessió 3. Treball cooperatiu
  • Sessió 4. Casos pràctics de treball a l’aula ordinària amb alumnat d’origen estranger
  • Sessió 5. Intercanvi d’experiències i novetats.
Calendari:
Imatge inserida 1

Avaluació:
Treball individual : a l’última sessió cada assistent presentarà evidències d’una activitat que hagi aplicat a l’aula a partir dels recursos que s’han presentat al curs