Presentació materials grup de treball “Fem ciència” per investigar a l’aula

Dijous 30 de novembre tindrà lloc la presentació de materials didàctics en forma d’itineraris d’investigació, elaborats dins el marc del Grup de treball “Investigar a l’aula” del CRP d’Osona i el CIFE.
Aquests materials estan pensats per alumnat d’infantil i primària.

Fem Ciència és un conjunt de materials didàctics en forma d’itineraris d’investigació, elaborats dins del marc del Grup de treball “Investigar a l’aula” del CRP d’Osona i el CIFE, dirigits a mestres d’educació primària per tal de donar-los suport a l’hora de portar a terme situacions d’aprenentatge basades en la investigació dels alumnes sobre fenòmens del seu entorn.
L’acte comptarà amb la participació de Jordi Martí i Feixas, Doctor en didàctica de les ciències, membre del Grup de Recerca en Construcció del Coneixement de la UVic-UCC (GRECC) i Coordinador del Projecte Fem Ciència i David Segalés i Masmitjà (CRP Osona). Tots dos coordinen el Grup de treball “Investigar a l‘aula”.

Us enllacem el targetó amb tota la informació de la sessió. La sessió és presencial i també podeu seguir-la en Streaming:

Lloc: Sala Segimon Serrallonga o en Streaming a través de l’enllaç.
C/ Perot Rocaguinarda, 17 – Vic

Per qualsevol dubte ens podeu trucar al CRP d’Osona.