Mapping interactiu sobre cultura popular durant les Festes de Maig

INSCRIPCIÓ AQUÍ

Des de l’àrea de Cultura de l’Ajuntament de Badalona es vol impulsar la creació d’aquest mapping interactiu anomenat “Mostra Forjadors de la Festa a la façana”. Està adreçat, principament, a l’alumnat de 1r i 2n d’ESO que treballi amb Scratch, encara que també hi té cabuda alumnat de cicle superior de primària o de cicle superior d’ESO.

Els participants formarien part d’un projecte col·laboratiu, el resultat del qual es veurà plasmat en una projecció interactiva a la façana de l’Ajuntament durant les Festes de Maig

Els alumnes seran protagonistes actius en tot el procés d’aprenentatge i de creació, i també durant les projeccions el dia, o dies, de l’esdeveniment. Formaran part de les festes de la ciutat i, a més, hauran creat un recurs que estarà disponible en les webs de les escoles i a les plataformes digitals que formaran part del projecte (webs municipals, web del CRP i entorn col·laboratiu de Scratch i STEAM).

La sessió-taller tindrà lloc el proper dijous 18 de gener, de 17.30 a 19 h a l’Edifici El Viver (sala Medi Ambient, entresol) de l’Ajuntament.

Si esteu interessats en assistir-hi, podeu fer la inscripció AQUÍ, o bé trucant a l’àrea de Cultura de l’Ajuntament de Badalona.