Maleta pedagògica “Investiguem el plàncton”

Al CRP Badalona disposarem en préstec de la maleta “Investiguem el plàncton”. És una proposta didàctica del Consorci El Far i Museu Marítim de Barcelona amb la finalitat d’apropar l’alumnat a diferents temàtiques relacionades amb el mar, a partir de l’estudi del plàncton.

El fet de viure tocant al mar condiciona el nostre paisatge, la nostra història, la nostra cultura… per això és convenient apropar-lo a l’aula. Aquesta proposta ofereix recursos que es poden fer servir de forma oberta i adaptable segons les necessitats i interessos que detecti cada docent, per alumnat a partir de cicle mitjà de Primària i fins a l’ESO.

Dossier didàctic

Període de préstec: Del 10 de gener al 28 de febrer.

Si hi esteu interessats/des, truqueu al CRP o envieu un correu a crp-badalona@xtec.cat