2a trobada esportiva al Districte 2

El parc de les Muntanyetes, ubicat al barri de Montigalà, acollirà dissabte, 10 de març, a partir de les 10 hores, una trobada esportiva on hi participaran alumnes des de P-3 a 6è de primària, de quatre escoles públiques de Badalona, els seus familiars i veïns i veïnes dels barris de La Pau, Lloreda, Montigalà i Nova Lloreda, que corresponen al Districte 2.

L’objectiu d’aquesta trobada esportiva és fer més visible la feina que es fa des de les associacions de mares i pares (AMPA), fomentar la participació de les famílies en les seves escoles i donar a conèixer els serveis i les entitats esportives i de lleure ubicades a zona alta del Districte 2 de Badalona.

L’activitat s’iniciarà amb curses per edats dins el mateix parc de les Muntanyetes i acabarà amb tallers, jocs de pilota (bàsquet i futbol) i exhibicions d’extraescolars com patinatge, arts marcials, dansa i aeròbic.
Aquesta trobada esportiva és fruit del treball conjunt i la implicació de les associacions de mares i pares d’alumnes de les escoles Montigalà, Joan Miró, Miguel Hernández i Pau Picasso, amb la col·laboració de diferents entitats com el Club Esportiu Los Planos Skate Plaça; l’Associació Veïns Montigalà; l’AMPA de l’Institut Pau Casals; l’esplai Buenoyqué…!; l’Ambulatori de Montigalà – Apenins (BSA); la regidoria del Districte 2, i els tècnics del Pla Educatiu d’Entorn (Educació) i del Pla de Desenvolupament Comunitari (Serveis Socials) del districte. Precisament, aquesta activitat s’emmarca dins la Comissió Educativa que està coordinada per tècnics d’aquests dos plans.

Font: Servei d’Atenció al Ciutadà de l’Ajuntament de Badalona