L’avaluació de les competències curriculars de l’alumnat amb eines tecnològiques

Curs gratuït: Subvencionat pel fons Next Generation. Línia 2: “Llançadora d’innovació digital (Projectes d’innovació per donar suport a la transformació dels centres educatius mitjançant la competència digital docent).
Modalitat En línia: Ús d’una plataforma virtual (Moodle)
Formadors: Professorat expert vinculat al grup SINTE
Participants: Docents que es comprometin mitjançant la carta de compromís de participació.
Temàtica: L’avaluació de les competències curriculars dels alumnes amb tecnologia
Activitat formativa de caràcter pràctic i aplicat. Els participants hauran de dissenyar, implementar i avaluar un projecte d’innovació de centre sobre la temàtica
Durada:
 70 hores
Fases:

• Fase 1 (5 hores). Entorn virtual. Presentació de la proposta formativa: objectius, continguts, activitats, recursos, eines tecnològiques. Creació de la comunitat de pràctica.
  • Fase 2 (40 hores). Entorn virtual. Treball individual i col·laboratiu.  Disseny guiat per experts del projecte d’innovació de centre. Elaboració d’una programació didàctica competencial, que incorpori una proposta innovadora d’avaluació de competències curriculars.
  • Fase 3 (20 hores): Centre educatiu. Implementació a l’aula i recollida d’evidències d’aprenentatge en un e-portfoli digital.
  • Fase 4 (5 hores): Entorn virtual. Avaluació del projecte d’innovació a partir d’evidències de la implementació a l’aula.

Recursos i eines:
Accés a eines i recursos específics d’aquesta temàtica
Acreditació Acredita el nivell B2 de la Competència Digital Docent
Grup de recerca reconegut per la Generalitat de Catalunya. Cliqueu a l’enllaç per obtenir més informació.

Per qualsevol dubte podeu contactar amb en:

Antoni Badia (tbadia@uoc.edu)

Carles Monereo (carles.monereo@uab.cat)