La XES-BDN celebra el seu 10è aniversari amb el llibre “Receptes per no llençar res”

Al maig de 2021 fa 10 anys de la constitució de la Xarxa d’Escoles de Badalona per a la Sostenibilitat. Per celebrar-ho, hem decidit publicar un llibre ben especial coincidint amb la Diada de Sant Jordi. Es tracta d’un recull de receptes d’aprofitament aportades pels alumnes, famílies i mestres dels diferents centres que formen part de la xarxa.

Aquest llibre porta per títol Receptes per no llençar res i ha estat elaborat després de treballar amb els mestres i alumnes de la xarxa la problemàtica del malbaratament alimentari i els impactes ambientals que comporta. En l’elaboració del llibre també hi ha col·laborat el grup de restauradors Forquilla Badalona, donant-li un valor afegit a les més de 40 receptes que s’hi recullen.

Podeu descarregar-vos el llibre en format digital i interactiu. Per trobar fàcilment quina recepta cuinar en funció del que us hagi sobrat, aneu a la secció “Què vols aprofitar?”, trieu la vostra recepta preferida i cliqueu a sobre del número de pàgina per anar-hi directament. Després, podreu tornar a l’índex clicant a la part superior de la pàgina. Esperem que us resulti d’utilitat!