La webteca inclusiva, un espai per compartir adaptacions curriculars i estratègies cooperatives

L’esforç que hi ha darrere l’adaptació curricular d’una unitat didàctica o d’un temari sencer per un alumne amb necessitats específiques de suport educatiu (NESE) podria també servir per ajudar altres alumnes si aquesta adaptació fos fàcil de compartir i localitzar. Hi ha molta feina feta en aquest sentit que només ha servit per un alumne, quan potser podria servir per altres. D’aquestes hipòtesis surt un projecte en el qual Down Catalunya va començar a treballar fa dos anys i que ara acaba de presentar. El seu nom és webteca inclusiva i està inspirat en el conegut slideshare, amb la diferència que està orientat en exclusiva a recollir qualsevol documentació vinculada a l’escola inclusiva i que el tipus d’arxiu que es pot pujar per compartir no només pot tenir el format de power point, sinó que també accepta arxius en word o pdf.

Font de la informació: enllaç.