La Marató de TV3 2020 amb la Covid-19

La 29ª edició de La Marató de TV3 es farà el 20 de desembre i estarà dedicada a la Covid-19. Desplegarà la seva capacitat de sensibilització i mobilització social en benefici de la recerca i, dins de la promoció social prèvia a La Marató a l’octubre en començarà la campanya de difusió, amb les sessions informatives als centres educatius i cívics de tot Catalunya. Coordinades per la Fundació La Marató de TV3 i el Departament d’Educació, amb el suport dels CRP, les sessions informatives les impartiran professionals de la salut amb el suport d’un vídeo didàctic. L’objectiu d’aquesta acció és donar a conèixer el tema que es tractarà a La Marató i despertar l’esperit solidari envers les persones afectades i la seva família.

Les sessions divulgatives estan adreçades a l’alumnat de 12 a 18 anys de secundària, batxillerat i cicles formatius i es realitzaran del 13 d’octubre al 20 de desembre. Els centres educatius ja poden demanar el dia i l’hora a La Marató per la Covid-19.

Seguint els protocols i mesures de prevenció, enguany les xerrades es faran mitjançant una plataforma virtual, que permetrà una comunicació directe i interactiva amb l’alumnat.