IV Mostra de Programació i Robòtica del Barcelonès Nord – 22 de maig

Es durà a terme el proper dijous 22 de maig, de 9 a 14h al EEBE-UPC Escola d’Enginyeria Barcelona Est (Campus Diagonal Besòs/ Av Eduard Maristany, 16, Barcelona)

Hi presentaran projectes els centres:

Institut Baetulo (Badalona), Institut Badalona VII (Badalona), Centre Betúlia (Badalona), Col·legi Maristes Champagnat (Badalona), Escola Garbí – Pere Vergés (Badalona), Institut Vázquez Montalbán (Sant Adrià del Besòs), Institut Torrent de les Bruixes (Sant Coloma de Gramenet), Institut Terra Roja (Sant Coloma de Gramenet), Institut Ramon Berenguer IV (Sant Coloma de Gramenet), Centre Túrbula (Sant Adrià de Besòs) i Institut Puig Castellar (Santa Coloma de Gramenet).

Està convidat a venir-hi tot el professorat interessat, especialment el de tecnologia. Si algun centre vol fer una visita amb alumnes cal concertar-la primer, per evitar massificacions, amb un correu al CRP.