Inauguració de les XXXV Jornades Científiques d’Ensenyament Secundari a Badalona

Dimecres 24 de març s’inauguren les XXXV Jornades Científiques d’Ensenyament Secundari (virtuals). S’ha creat un nou espai web on es podran visualitzar els vídeos i resums dels treballs de recerca dels 53 alumnes participants procedents de 12 centres educatius i tutoritzats per 62 professors. Es presentaran 45 treballs de recerca de diverses àrees com ciències socials, ciències naturals, tecnologia, llengües, matemàtiques, arts visuals i disseny o educació física. Aquest treballs es realitzen utilitzant el mètode científic.

En aquesta edició hi participen 12 instituts públics i centres concertats com Badalona VII, Badalonès, Barres i Ones, Escola d’Art i Superior de Disseny Pau Gargallo, Isaac Albéniz, Júlia Minguell, La Llauna, La Pineda, Maristes Champagnat, Sant Andreu de Natzaret, Pompeu Fabra i Eugeni d’Ors.

La Comissió organitzadora de les JC està formada per l’Escola de Natura Angeleta Ferrer, l’Escola del Mar, el Servei d’Educació de l’Ajuntament de Badalona i el Centre de Recursos Pedagògics del Departament d’Educació de la Generalitat de Catalunya. A més, l’empresa farmacèutica Grupo Menarini col·labora en diversos aspectes, entre ells l’edició del llibre amb el resum de tots els treballs.