Conferència: L’espai com a agent educador. L’espai exterior de l’escola

Oferir el contacte directe amb la natura, organitzant i vivint els espais exteriors és possible. Per què és tan important oferir espais a l’aire lliure? Per què cal oferir espais on els nens i les nenes puguin organitzar el seu propi joc? Com s’educa en llibertat, en contacte amb la natura? Jugar a l’exterior, per què és important?

Us convidem a compartir una estona al voltant d’aquestes qüestions tot escoltant la Carme Cols i en Pitu, impulsors del blog El nou safareig, que ens parlaran sobre l’espai exterior de l’escola com a espai educatiu.

L’activitat és oberta a tothom i forma part del Seminari d’intercanvi sobre els ambients d’aprenentatge del Pla de formació de zona de Sant Adrià de Besòs i Badalona.

QUAN?     Dimarts 4 d’abril a les 17’30h

ON?          Sala d’actes de l’ins. Eugeni d’Ors / CRP de Badalona