Claustre obert: Reforcem el vincle i aprenem amb reptes? Institut Escola Baldomer Solà, Badalona

Webinars Claustre obert és un nou espai que dona veu a la comunitat educativa de centres de tot el territori català per a compartir les respostes educatives que s’estan donant en aquest escenari extraordinari que estem vivint, en línia amb el Pla d’acció de Centres educatius en línia.

A través de webinars, els centres educatius prenen la paraula i ens mostren la manera com estan gestionant aquest nou escenari de confinament. Cada divendres s’ofereix un monogràfic centrat en un tema en concret, amb la mirada d’escoles i instituts i l’acompanyament d’una persona experta.

Avui dijous 30 a les 18:30h, la Sílvia Ortíz i en Josep Vilaró, directora i cap d’estudis de l’I-E Baldomer Solà,de Badalona, ens expliquen com la nova situació de confinament és una oportunitat per a reflexionar i millorar la tasca educativa. Ens situen en de dos aspectes que cal tenir en compte en un IE de màxima complexitat: Com mantenir i reforçar el vincle i el contacte amb famílies i alumnat, i com són els reptes que han elaborat per a l’alumnat i com fan el seguiment en el procés d’aprenentatge.