VI Congrés de Ciència a Infantil i Primària: Formació i inscripcions.

Els propers dies 14, 15 i 16 de maig celebrarem el VI Congrés de Ciència a Infantil i Primària al Museu de Badalona que pretén ser una eina per potenciar i mostrar el treball que es realitza en molts centres en l’àmbit de l’observació, la recerca i l’experimentació.

Aquest any tenim dues novetats, la primera és que agruparem les presentacions per nivells (Infantil, Cicle Inicial i Mitjà, Cicle Superior) i la segona és que per primera vegada aquest curs tindrem un grup de Cicle Superior que farà la seva presentació en anglès!!

Queden poques places: formulari inscripció. Podeu trobar més informacions en aquest enllaç o posant-vos en contacte amb el CRP.

Vinculades amb aquesta activitat aquest curs tenim dues formacions:

• Conferència de Jordi Martí, adreçada principalment a Cicle Mitjà i Cicle Superior: 29 de gener a les 17’30 hores al CRP: Inscripció.
  • Conferència de Montse Pereira, adreçada principalment a E. Infantil i Cicle Inicial:12 de febrer a les 17’30 hores al CRP: Inscripció.

Ajuntament de Badalona

Àrea de Medi Ambient i Sostenibilitat

Escola de Natura Angeleta Ferrer
   Escola del Mar. Centre d’Estudis Marins

Àrea d’Educació

Servei d’Educació

Generalitat de Catalunya

Departament d’Educació

Servei Educatiu Ciutat de Badalona.