Celebració del DENIP 2019 i recursos per treballar el Dia de la No Violència i la Pau 2019.

El proper dia 30 de gener, a les 10 hores, celebrem a la Sala d’Actes del Institut Eugeni d’Ors el Dia Escolar de la No Violència i la Pau amb el següent programa:

• 10 h Presentació de l’acte, a càrrec del Centre de Recursos Pedagògics de Badalona.
  • 10.10 h Presentació del projecte WHY?, a càrrec del Consell dels Infants de Badalona.
  • 10.15 h Lectura del Manifest del DENIP 2019 i presentació dels Cartells per la Pau, a càrrec d’alumnes de les escoles que han participat en el projecte: Joan Llongueras, Lola Anglada,
    López Torrejón, Miguel Hernández i Ventós i Mir.
  • 11 h Històries i cançons per la Pau, espectacle amb Rah-mon Roma.
  • 12 h Cant del Swing per la Pau i tornada cap a les escoles.

DENIP 2019 Programa

Recursos per treballar a l’aula:

MALETES EN PRÉSTEC AL CRP: Maleta de la pau i també la Maleta dels jocs de Pau.

WEBS
FundiPau: Que presenta la seva proposta didàctica DENIP 2017.
Enrédate-Unicef
Escola de cultura de pau
Kabua: Que conté, entre altres materials les guies didàctiques 12 mesos 12 causes.
Institut Català Internacional per la Pau (ICIP): Que presenta les Capsules per la Pau i la Revista Per la Pau.

Mapa DENIP 2019: Si voleu difondre i compartir les activitats que haureu fet durant el DENIP, siguin les que siguin, us animem a què enllaceu la plana web on les tingueu penjades al Mapa DENIP 2017.  És un mapa col·laboratiu creat per FundiPau que permet veure d’un cop d’ull totes les activitat que s’han fet durant la jornada. Mapa DENIP 2019