Full informatiu SE Badalona del 19 al 23 de setembre de 2016

Guia d’activitats educatives de Badalona

Us presentem la Guia d’activitats educatives de Badalona del curs 2016-2017, amb projectes i activitats adreçades a l’alumnat de la ciutat.…Llegeix més»

Suport a projectes d’aprenentatge servei

El Centre Promotor d’APS, projecte liderat per la Fundació Jaume Bofill, vol impulsar el desenvolupament deprojectes d’aprenentatge servei en l’àmbit de les finances ètiques en col·laboració amb Oikocredit.
Data: Fins el 19 d’ octubre de 2016
Organitza: Centre Promotor APS en col·laboració amb Oikocredit
Documents… Llegeix més»

Reporters de l’escola Badalona Port

Reporters de l’escola Badalona Port: “La vida a l’escola i la família”
Del 3 al 30 d’octubre de 2016
Exposició a la BibliotecaCan Casacuberta sobre el taller de fotografia realitzat pels alumnes de 4t de primària de l’escola Badalona Port, a partir de la temàtica: “La…Llegeix més»

Projectes en Xarxa iEARN Pangea

S’ha obert la inscripció als Projectes en Xarxa (PeX). Els PeX són propostes didàctiques que volen treballar temes específics a través de l’ús de les TIC i compartir-los amb altres escoles de diferents punts del país.… Llegeix més»

Una mirada en clau de futur des del món de la ciència.

31a Tribuna Edu21: A l’escola, què aprendre de bàsic i comú?
Una mirada en clau de futur des del món de la ciència, amb Josep Maria Mainat i Sònia Fernández-Vidal.
26 de setembre de 2016
Sala Joan XXIII de la Institució Cultural del CIC, Via Augusta, 205, Barcelona… Llegeix més»

Jornada de portes obertes al BDNLab

bdnlab_netOpen day al BDN Lab per a docents!! Vols saber què és un MAKER i què es fa en un entorn de fabricació digital?… Llegeix més»

Taller d’Iniciació a l’Scratch: aprèn a programar de forma senzilla i intuïtiva

Vols aprendre a dissenyar animacions, crear històries interactives i jocs? Doncs inscriu-te al taller! … Llegeix més»

Monogràfic maletes 2016-17

Ja podeu reservar les maletes trucant al 93.460.22.26!!!… Llegeix més»

Curs: Com apropar la recerca en càncer a l’aula?

El curs se centra en la recerca en càncer i pretén apropar el professorat a la recerca actual entorn aquesta temàtica i recursos educatius per treballar-la a l’aula.… Llegeix més»

Curs: Passeigs per Badalona

Informació del curs Passeigs per Badalona: recursos educatius de ciutat. Coneix Badalona a fons!!… Llegeix més»