Full informatiu SE Badalona del 10 al 14 d’octubre de 2016

CICLE DE CONFERÈNCIES
Investigar en l’àrea de coneixement del medi natural i social a educació infantil i primària… Llegeix més»

Biblioteca d’aula: una oportunitat per a la lectura i el coneixement

Presentació del dossier que tracta la biblioteca d’aula i la biblioteca escolar com a eines complementàries en el foment de l’hàbit lector a les escoles i els instituts.
La presentació serà càrrec de la seva autora, Mònica Badia, autora també deEls àlbums il.lustrats, una… Llegeix més»

Pinterest Tardor Castanyada

Us convidem a entrar al tauler de Pinterest “Tardor Castanyada“ i veure quines propostes de manualitats hi ha per treballar la tardor. Esperem que en trobeu alguna que sigui útil.
Si entreu al Pinterest del Servei Educatiu, podreu trobar idees per… Llegeix més»

Cinema en català

Torna el CINC: “Heidi”, la primera pel·lícula del cicle

Podeu passar a recollir les vostres butlletes pel CRP a partir del dimarts dia 11 d’octubre.

Servei comunitari: eina pel treball de la Competència social i ciutadana

Vine a conèixer els fonaments i els recursos per dur-ho a la pràctica.… Llegeix més»