Pròxim Debat d’Educació amb Ross Flatt

Propostes per revolucionar l’escola des del design thinking i el joc

Pròxim Debat d’Educació amb Ross Flatt

La Fundació Jaume Bofill i la UOC organitzen una nova sessió de Debats d’Educació, en aquesta ocasió per parlar de la implantació de les teories del design thinking a les escoles. El ponent serà Ross Flat, dissenyador d’aprenentatges i responsable de les solucions didàctiques del programa Teacher Quest de l’Institut Play de Nova York (EUA).

Data: 18 d’abril             Hora: 18’30h                 Lloc: auditori MACBA

INSCRIPCIÓ

Ross Flatt explicarà la seva experiència a l’escola pública Quest to Learn de Nova York, un centre del qual va ser creador amb altres mestres i dissenyadors de jocs i que s’ha convertit en un exemple d’aplicació del design thinking al món educatiu.
El debat vol aprofundir sobre si el design thinking és una bona eina per motivar l’alumnat i aconseguir una millora del rendiment acadèmic i si aquestes metodologies afavoreixen l’assoliment de les competències del segle XXI, com ara el pensament sistèmic, la resolució de problemes basada en la creativitat, la col·laboració, la gestió del temps i la formació de la identitat dels alumnes.

Més informació