Full informatiu SE Badalona del 26 al 30 de setembre de 2016

Càpsules de ciència (Trobada pedagògica)

ciencia

Aquestes càpsules pretenen donar resposta a les necessitats d’actualització científica dels mestres aprofundint en alguns temes que es treballen a l’escola i formen part dels currículums d’Ed. Infantil i Primària.…Llegeix més»

Activitats de Medi Ambient a Badalona

Activitats de Medi Ambient que es faran a Badalona el proper diumenge, 2 d´octubre… Llegeix més»

4a edició de la Codeweek

Del 15 al 23 d’octubre se celebra la 4a edició de la setmana de la programació Codeweek, promocionada per la Unió Europea, que pretén apropar la programació i l’alfabetització digital a tothom d’una manera atractiva… Llegeix més»

12 centres educatius de Badalona s’incorporen al programa Escola Nova 21

Massiva incorporació de centres al programa Escola Nova 21… Llegeix més»

YO-MO Ciència + Tecnologia

Uniu-vos a més de 20.000 joves de tota Catalunya i Espanya en YoMo: The Youth Mobile Festival. Es tracta d’una sorprenent i impressionant exhibició de ciència i tecnologia a un enorme espectacle interactiu i pràctic..
Entrada gratuita.…Llegeix més»

2a Jornada Patrimoni i Escola

El proper dissabte 1 d’octubre, al Museu d’Història de Catalunya, es durà a terme la 2a Jornada PATRIMONI I ESCOLA.… Llegeix més»

Projectes amb Espurn@

La proposta que consisteix en un seguit d’activitats en xarxa que col·loquen l’alumnat com a protagonista del seu aprenentatge tot resolent els reptes que se’ls proposen. Aquest canvi metodològic és possible amb el treball per projectes!… Llegeix més»

Premi Sambori Òmnium 2017 i el Pissiganya.cat!

Comença el curs escolar i ja tenim a punt El Tinter, que agrupa els premis de narrativa i poesia en català dirigits als centres educatius dels Països Catalans.
Tornem a les classes amb energia i més creativitat: els requisits ideals per participar als premis… Llegeix més»