Full informatiu SE Badalona del 12 al 16 de desembre de 2016

BON NADAL I FELIÇ ANY NOU

Els equips dels Servei Educatiu de Badalona (CRP, EAP,ELIC, Logopedes, Gestora) us desitgem un Bon Nadal… Llegeix més»

APAC ELT Convention

Fes un cop d’ull al pre-programa de les properes Jornades de l’APAC.… Llegeix més»

Jornades de Geografia en Acció

El Departament de Geografia de la Universitat Autònoma de Barcelona conjuntament amb el Programa Argó de l’Institut de Ciències de l’Educació, us oferex la possibilitat de participar en les Jornades de Geografia en Acció. Adreçades a l’alumnat a partir del segon cicle de l’ESO i, especialment, de Batxillerat.…Llegeix més»

Curs “Orientacions pràctiques per a la millora de la geometria a l’Educació Secundària”

Formació telemàtica amb propostes de millora de l’ensenyament de la geometria a l’ESO.…Llegeix més»

El “mannequin challenge” també al servei del foment de la lectura

La moda del mannequin challenge arriba al foment de la lectura. No us perdeu el vídeo de l’escola Llibertat!… Llegeix més»

I els llibres que m’agradarien són…

Us oferim alguns recursos per triar les lectures més adequades per a infants i joves aquest Nadal.…Llegeix més»

Taller internivells: Recursos per fomentar l’aprenentatge de l’alumnat d’origen estranger a l’aula ordinària.… Llegeix més»

CONTES PER LA PAU 2016

Aquest recull de contes és el resultat de l’activitat cooperativa CONTES PER LA PAU, realitzada pels alumnes de 5è curs d’educació primària de diferents escoles de Badalona… Llegeix més»

I Trobada Eduquem a partir de les Intel·ligències Múltiples

Una trobada per reflexionar i conversar sobre com podem fer servir la intel·ligència per aprendre i ajudar al nostre alumnat a utilitzar els seus recursos personals.… Llegeix més»

Concurs “Joves i Mobilitat”

S’ha convocat la desena edició del concurs “Joves i mobilitat” promogut pel RACC amb el suport del Departament d’Ensenyament i adreçat a alumnes de 13 a 17 anys…Llegeix més»

Lectures a l’ESO – Préstec

Dinamització de la lectura a l’ESO: Llibres de lectura
Aquesta iniciativa sorgeix del grup de treball de dinamització lectora i té com a finalitat crear un vincle entre els/les alumnes de secundària i les biblioteques municipals del territori, així com que els alumnes tinguin Llegeix més»

Que les noies no podem fer què?

Un recull bibliogràfic de documents infantils que trenquen amb la imatge estereotipada de la dona.
Documents per treballar la igualtat entre les persones, la igualtat de génere, el respecte, la no violència i la tolerància.…Llegeix més»

ICE UAB Formació pel segon quadrimestre

ICE UAB. Cursos de formació pel segon quadrimestre, presencials i virtuals, per l’Educació Infantil, Primària i Secundària, que poden ser del vostre interés…Llegeix més»

El tresor de recursos. Avaluar per aprendre