Des de Fundació “la Caixa” ofereixen el webinar
L’espiral d’indagació
Metodologia per a una pràctica docent reflexiva
09/07/2020 a les 17h.
Què li està passant al nostre alumnat? Com ho sabem? Per què és important?
Així és com comença el model de l’espiral d’indagació: tres preguntes que situen a l’alumnat en el centre de la indagació i guien el procés de transformació de l’aprenentatge per crear les condicions necessàries que estimulin, desenvolupin i mantinguin la curiositat en l’alumnat.
En el pròxim webinar de (R)evolució Educativa parlarem de les 6 fases del procés d’indagació i com aquesta metodologia pot fomentar el treball col·laboratiu entre l’equip directiu i els docents i pot ajudar alhora a planificar millor el pròxim curs, ple de canvis i incerteses. I res millor que les impulsores d’aquesta metodologia per explicar-nos-ho: Judy Halbert i Linda Kaser. Inscriu-t’hi i segueix el webinar en directe pel nostre canal de YouTube el dijous 09 de juliol a partir de les 17h.
L’espiral d’indagació és una metodologia per a la pràctica docent reflexiva i que està pensada per ajudar el professorat a trobar solucions que permetin millorar la seva pràctica i en conseqüència els aprenentatges de l’alumnat. Identificada com una de les eines clau per crear entorns d’aprenentatge innovadors en el Manual de l’OCDE, la seva implementació en col·legis canadencs ha evidenciat una millora en els resultats acadèmics, sobretot entre els alumnes més desfavorits.