“Talhèr de Torisme Sostenible” a cargue der ICE Lleida e era UdL

Aué dia 5 de noveme s’a realizat en Institut d’Aran ua charrada sus eth torisme sostenible tàs escolans de 4au dera ESO dera man der ICE de Lleida e era UDL, tà conscienciar as joeni dera importància d’èster respectuosi damb eth nòste entorn coma quauquarren essenciau tàth nòste pròpri encastre e tà poder influenciar de forma positiva ena qualitat deth torisme que volem que nos visite.

Es escolans an pogut escotar es rasons principaus des beneficis d’un torisme sostenible e dempús an participat en un petit talhèr tà reflexionar per eri madeishi.