Huelheton Seteme 2019

HUELHETON INFORMATIU SETEME 2019

Presentacion deth nòste servici

En tot clicar aciu poiratz veir era informacion dera nòsta web

Projècte sus oportunitats educatiues a favor der escolanat

Entà auer tota era informacion clicatz aciu: presentacio_POEFA (1)

Inscripcions formacions

Eth pròplèu dia 12 se daurís eth periòde d’inscripcion tàs activitats formatiues deth cors 2019/2020 que demorarà dubèrt enquiath dia 27 de seteme.

Podetz consultar es inscripcions aciu

Projecte pairinam

Entà conéisher eth nau projècte biannau podetz clicar en enlaç
Pairinam 2019 2020 Garona

Projecte STEAM

Entath present cors desvoloparam eth projècte STEAM, damb era planificacion d’activitats de formacion, entà qu’es centres qu’ac desiren, poguen implementar era guardada competenciau basada en Sciéncies, Tecnologies, Enginheries, Arts e Matematiques.

Activitum

Cerques ua activitat entà compartir damb eth tòn escolanat? Teatre escolar, visites, talhèrs, musèus, conferéncies, prèmis… Des d’ACTIVITUM accediràs tà tota era aufèrta d’activitats escolares de Catalonha.

Formacion telematica

Ath delà dera formacion presenciau, auetz ua grana aufèrta de formacion telematica que podetz veir en tot clicar aciu .

Projècte comun de lectura

Enguan contunham damb eth projècte comun de lectura “Es mil e ua nets” en tot incidir enes lectures que mos amien tara reflexion sus es valors, qu’eth trebalh deth projècte a implicits.

Recorsi deth CRP

Coma cada cors vos aufrim tot sò qu’auem de materiaus que podetz trapar en CRP, se vos cau bera causa que nosati non auem, tostemps podem cercar en d’autes bases de materiaus.
En tot clicar aciu poiratz veir es materiaus des que dispausam e hèr era resèrva en formulari. Ath delà en tot campar eth calendari poiratz saber s’es materiaus que voletz son en prèst.

Prèmi Escòles verdes

Convocatòria prèmis escòles vèrdes

Jornada de reflexió i recerca:

Inscripció a les X Jornades de Reflexió i Recerca: Psicomotricitat i Escola

Mapa d’innovacion de Catalonha

Mapa de projectes Erasmus
Mapa de projèctes d’innovacion

Quauqui recorsi

Trebalh de valors entara educacion fisica
Banc de recorsi damb efèctes sonors entà trebalhs audiovisuaus