Huelheton informatiu abriu 2021

HUELHETON INFORMATIU ABRIU 2021

Organizacion Jòcs Floraus.

Entà tota era informacion clicatz aciu

Dates dera participacion:

9 d’abril al 14 de maig Organizacion e gestion dera fassa territoriau, segons calendaris des territòris.

• 26 d’abriu data limit centres balhada trebalhs CRP
  • 6 de mai  data limit balhada trebalhs CRP enes Servicis Territoriaus
  • 14 de mai trobada jurat e resolucion premis
  • 14 de maig: enviar trebalhs enes Servicis centraus

21 de mai “Acte territoriau”

19 de maig al 27 de maig Lectura des tèxtes pes membres deth jurat dera fassa nacionau.
28 de maig Amassada entara deliberacion deth jurat dera fassa nacionau. Acta des guanhadors.
19 de juny Acte de proclamación e liurament des prèmis des VIII Jòcs Floraus Escolars de Catalunya (lòc pendent de determinar).
juny – juliol Publicacion ena web deth Departament der acta des trebalhs guanhadors.

Banc de recorsi de lectura

Coneishetz er espaci deth banc de recorsi dera lectura?
Aciu podetz trapar er enlaç tar espaci

Invesjove 2019

Data dera presentacion:

26/03/2021 En session conjunta de toti es centres deth Pirinèu

Pannèu dera jornada

Certamen de lectura en votz nauta

Eth jurat deth certamen de lectura en votz nauta, amassat per videoconferéncia, deliberèc sus quini son es es milhors lectors e lectores en votz nauta dera Ribagorça e d’Aran enes categories de grumets verds e vermelhs.
Es centres presentadi en concors sigueren:
  • Escola Espluga de Serra
  • Escola Vall de Boí
  • Escola Vidal i Abad
  • Escola Ribagorçana
  • Escola Sant Ròc
  • Escola Estudi Alejandro Casona

Eth pròplèu dia 12 d’abriu se publicarà eth resultat des deliberacions en tot comunicar as centres es guanhaires en cadua des categories.

Recorsi xtec

Sinapsi: Publicacions des centres educatius de Catalunya
Merlí: Accés banc de recorsi educatius

CESIRE:

Prepausa d’activitats

Conferéncies :

• Cicle Perspectives Matemàtiques:
    • La història de la matemàtica com a element didàctic a l’aula de secundària” a cargue de David Virgili, membre deth grop d’istòria dera matematica d’ABEAM. [12/5/2021]
  • Cicle Mirades 0-8
    • L’origami, l’espai i la geometria“, a cargue de Eulàlia Tramuns, mèstra dera escola Horitzó de Barcelona e membre de mmaca[14/4/2021]
    • Que podem aprendre amb els minimons?” a cargue de Judit Mas Saldanya. [5/5/2021]

Campanha laboratòri de matematiques

Coma complement dera campanha Laboratòri de matematiques http://ja.cat/LabMat s’a elaborat un libre de Geogebra damb desparièrs applets entà complementar er usatge des materiaus manipulatius ena aula. Eth libre ei dubèrt e se ampliat damb es responses que se balhen: Llibre d’applets.

II Jornades sus materiaus entàs aules de matematiques de primària

Era Federacion Espanhòla de Societats de Professores de Matematiques (FESPM) organize ues jornades sus er usatge des materiaus manipulables en aula. Es jornades se celebraran en dirècte, telematicament es dies 3, 4 e 5 de mai tàs 5 dera tarde. Aciu auetz tota era informacion . Cau hèr era inscipcions abans deth dia 10 d’abriu a compdar deth  formulari.

Conferéncia:

Vos deisham aciu er enlaç tara coferéncia realizada per Simon Gregg

EDUCAC

Educac ei un programa deth Consell de l’Audiovisual de Catalunya qu’a  coma objectiu promòir era  educacion mediatica. Inclodís recorsi e contenguts entara comunitat educativa, coma:

• Prepauses didactiques entath professorat entà introdusir era educacion mediatica en aula .
  • Recorsi entàs famílhes.
  • Articles d’actualitat entara comunautat educatiua e era ciutadania en generau..

Ath delà ena web poiratz trapar era ’accés tàs Premis el CAC a l’escola  que meten en valor::

• Experiéncies damb educacion en comunicacion audiovisuau
  • Experiéncies educatiues damb foment de bones abitudes de consum audiovisuau en entorn familiar.
  • Experiéncies educatiues qu’incorpòren era educacion en comunicacion en currículum d’educacion infantila, primària e/o segondària
  • Trebalhs de recerca de bachilherat restacadi damb eth mon dera audiovisuau..

Jamboard

Un recors de google entà utilizar en aula en format de taulèu digitau cooperatiu entà compartir idèes des de quinsevolh dispositiu.

FERCAT

Publicat nau materiau en aranés. Blòc 3 que podetz trapar ena web

4au edicion prèmis Foton

Enguan se celebre era 4au Edicion des Premis Fotón de comunicacion scientifica e de docéncia ena escòla. Ei ua iniciatiua der Institut d’Óptica “Danza de Valdés” deth CSIC, enfocada a reconéisher, impulsar e fomentar es trebalhs de divulgacion e ensenhament en encastre dera optica e dera fotonica. En tot clicar aciu auetz es bases dera participacion enes prèmis que s’anunciaràn eth dia 16  de mai, coma part des actes dera celebracion deth Dia Internacionau dera Lutz (www.diadelaluz.es).