“Ara és demà” debat sus eth futur dera educacion en Catalonha

20161118-araesdema1Eth “Consell Escolar de Catalunya” prepause un marc iniciau de debat en forma de cinc ponéncies, elaborades per expèrts en cad’un des ambits, damb era intencion de centrar era reflexion en ua serie d’aspectes relevants e de forma especiau per anar mès enlà dera quotidianitat e préner perspectiva sus era educacion deth futur.

Aguesti son es 5 tematiques que se debaten:

Eth proplèu 25 d’abriu, tàs 17:30 ores, s’amiarà a terme un debat sus eth futur dera educacion. I ètz convidadi/es tot@s es mèstres e professors. Se realizarà ena sala d’actes dera ESC Garona.