Escola La Torre: Finalistes en la XXIV edició del concurs “El gust per la lectura”

El alumnes de 6è de Primària de l’escola La Torre de La Torre de Claramunt han estat  finalistes de la modalitat B1 en la XXIV edició del concurs “El gust per la lectura” que organitza anualment el Departament d’Educació, concretament El Servei d’Immersió i Acolliment Lingüístics

El treball presentat ha esta inspirat en el llibre El lladre de gorres, de l’autora Cornelia Funke. Es tracta d’un enregistrament en vídeo on es representa un programa de notícies sobre enigmes i misteris. Ha estat orientat i coordinat per la mestra Maria Calvo, i elaborat i protagonitzat pel grup d’alumnes de sisè. En ser l’últim any que els aquests alumnes són a l’escola, aquest reconeixement a la tasca duta a terme ha estat un brillant colofó  de comiat que premia el seu entusiasme i compromís amb la lectura.

El lliurament de premis va tenir lloc el dia 5 de juny al CaixaForum de Barcelona. Dels 300 treballs presentats en les diferents categories a tot Catalunya, 200 van ser seleccionats i finalment 8 propostes van arribar a la final.

L’escola participa des de fa tres cursos en aquest Programa per la qualitat de les lectures i les molt interessants propostes didàctiques, raó per la qual se sent molt satisfeta de haver estat seleccionada com a finalista. Enguany els alumnes de 4t de Primària també han participat amb un treball relacionat amb el llibre  “El petit home llop”.