XI Jocs florals: lliurament de premis

El divendres 17 de maig tindrà lloc al Palau de congressos d’Alp l’acte de lliurament dels premis dels XI Jocs Florals Escolars de Catalunya. A l’acte estan convidats els finalistes dels centres educatius del nou Servei Territorial d’Educació del Pirineu i Aran.

L’acte començarà a les 11 h i, a més del lliurament de premis a les obres finalistes, es podrà gaudir d’actuacions musicals a càrrec de l’Escola de música de Puigcerdà. Per afavorir el seguiment del lliurament dels premis de tots els centres participants, s’oferirà l’acte via streaming.

La nostra comarca estarà representada per l’Escola Sant Esteve d’Alàs, que participa en la categoria de conte audiovisual i l’Escola Mossèn Albert Vives  de la Seu d’Urgell que ha presentat un conte col·lectiu en la categoria A1 corresponent a cicle inicial de primària.

En total són 15 categories premiades en poesia i prosa, i en cadascuna per als diferents cicles: cicle inicial de primària, cicle mitjà de primària, cicle superior de primària, educació especial de primària, educació especial d’ESO, 1r i 2n d’ESO, 3r i 4t d’ESO, i conte audiovisual i il·lustrat per a primària. El propòsit d’aquesta darrera categoria és promoure la creació literària potenciant el treball interdisciplinari des de l’àmbit lingüístic, l’àmbit digital i l’àmbit artístic. El treball guanyador i els dos accèssits, seran produïts per la CCMA, que s’emetran en el programa infantil “Una mà de contes”.

Podeu seguir l’acte en directe en aquest enllaç: https://www.youtube.com/watch?v=_yGMFjVOrd0