UsApps, la web/app per comunicar situacions de violència

UsApps és l’eina que el Departament d’Educació posa a disposició de totes les persones de la comunitat educativa per comunicar les diferents situacions de violència que l’alumnat pot viure o ser-ne testimoni.

La UsApps té l’objectiu de donar veu a les persones afectades, trencar el silenci i l’aïllament en què viuen, garantir la confidencialitat i iniciar la intervenció específica. La pot utilitzar l’alumnat, exalumnat i tota la comunitat educativa, tant si és una persona que viu directament una situació de violència com si n’és testimoni.

Podeu consultar el funcionament de l’aplicació ‘UsApp en aquest vídeo i en la infografia.

També podeu consultar la informació del Pla Les escoles lliures de violències LELV i la presentació de la Jornades de les escoles lliures de violència.