The Fonix, 13è concurs d’Anglès Interescolar

The Fonix, és un concurs escolar d’expressió oral en llengua anglesa dissenyat per afavorir l’aprenentatge d’ aquest idioma i reforçar la competència plurilingüe de l’alumnat.

La participació en el concurs es fa exclusivament a través del centre on l’alumne està matriculat i s’adreça a centres educatius públics, privats i concertats de Catalunya. L’alumnat participant s’agrupa en 4 categories: alumnat 5è / 6è de primària,  alumnat de 1r / 2n d’ESO,  alumnat de 3r / 4t d’ESO i alumnat de 1r / 2n Batxillerat.

Termini per fer la inscripció: 10 de febrer de 2020