Suport Vital Bàsic a la ZER Narieda

Amb motiu del Dia Europeu de Conscienciació de l’Aturada Cardíaca, les tres escoles de la ZER Narieda han organitzat una jornada sobre la necessitat d’actuar davant la mort sobtada.

L’alumnat de l’escola Miret i Sans d’Organyà, l’escola Sant Climent de Coll de Nargó i l’escola Sant Miquel de Peramola ha treballat la temàtica i ha volgut conscienciar la comunitat educativa dels tres centres realitzant uns murals i cantant la cançó “A ritme vital” del Pep Puigdemont.

“A ritme vital” explica com fer la reanimació cardiopulmonar quan ens trobem una persona que ha sofert una aturada cardíaca. Aquesta cançó s’ha publicat en col·laboració amb el Consell Català de Ressuscitació-Suport Vital (ccr.cat), que utilitzarà la cançó en les seves campanyes didàctiques als centres educatius de tot el país.

Al vídeo següent podeu veure una mostra dels murals que han realitzat els tres centres durant la jornada de conscienciació. També es pot veure el material que hi ha al CRP en préstec per als centres de secundària.