Setmana Bio a l’escola

La Setmana Bio a l’escola, va sorgir  el 2017 per potenciar les activitats de promoció dins de l’àmbit d’ensenyament i la comunitat educativa. Així doncs, aquesta Setmana Bio a l’escola consistirà en programar, al llarg d’una setmana, tot un seguit d’activitats destinades a donar a conèixer i promoure la producció i l’alimentació ecològica entre la comunitat educativa. Al llarg d’aquesta setmana també es produiria el lliurament dels premis Escola, Agricultura i Alimentació Ecològica, a celebrar en el centre que va guanyar aquest guardó en l’anterior edició.

Aquesta any la Setmana Bio a l’escola se celebrarà del 19 al 27  d’octubre de 2019.

Hi pot participar qualsevol centre educatiu de Catalunya, ja sigui centre d’educació infantil, primària, secundària, batxillerat, educació professional, educació especial o llar d’infants.

Totes les activitats que es realitzin en el marc d’aquesta Setmana Bio han d’estar orientades a desenvolupar les competències curriculars bàsiques del currículum en cada etapa, aprofitant que els diferents contextos i situacions que plantegen les produccions agroalimentàries i el consum alimentari requereixen la intervenció de coneixements vinculats a diferents sabers, cosa que implica la comprensió, la reflexió i el discerniment, tenint en compte la dimensió social d’aquest tipus de producció.

Activitats organitzades a l’Alt Urgell