Seminari de Suports intensius per a l’escolarització inclusiva (SIEI i SIEI+), Alt Pirineu Aran

Durant els mesos d’abril i maig s’ofereix una formació de coordinació d’educació inclusiva interzonal de l’Alt Pirineu i Aran. Està adreçada a docents d’educació primària i secundària que intervenen al SIEI, SIEI plus, MEE i orientadores i orientadors de centre.

L’objectiu és afavorir un espai de trobada entre iguals, compartir experiències i donar a conèixer estratègies metodològiques, organitzatives i activitats que es puguin oferir des del SIEI en el marc de l’escola inclusiva. A més a més d’unificar criteris per l’atenció i avaluació de cada alumnat treballant de manera coordinada amb la Comissió d’Atenció a la diversitat.

Les dates de l’activitat són:

• Tres sessions en línia: 17 d’abril, 15 de maig  i 29 de maig.
  • Una sessió presencial: 1 de juliol de 2024 a Sort de les 10 a les 13:30. La jornada final estarà dinamitzada pels tècnics docents i responsables de la Direcció General d’educació inclusiva
  Inscripcions:  C00006050C SC Suports intensius per a l’escolarització inclusiva (SIEI i SIEI+)