Repte per la natura de la Fundació Kilian Jornet

La Fundació Kilian Jornet, amb la finalitat de contribuir i impulsar l’educació dels més joves, proposa als docents i estudiants dels centres de Catalunya realitzar tres accions durant aquest curs escolar (tardor- hivern- primavera). Aquestes van dirigides a docents i alumnat des d’infantil a batxillerat i formació professional.

Amb l’objectiu de commemorar el Dia Internacional de Protecció de la Natura el dia 18 d’octubre, la primera acció consisteix en un repte alhora esportiu i de protecció de la natura.

Com es farà? Doncs proposant a les escoles i instituts de fer equips amb el nombre de components que vulguin. Cada equip es proposarà un repte amb un nom que el representi. Aquest repte es podrà fer caminant, corrent, en bicicleta… L’objectiu és col·laborar entre el grup per aconseguir un objectiu i que el seu esforç ajudi a tirar endavant un projecte de protecció a la natura.

Per fer aquest repte, l’equip haurà d’aconseguir donatius per a una actuació de protecció a la natura i caldrà que facin difusió del seu repte i de l’actuació que volen ajudar a realitzar. Es tracta de col·laborar entre el grup per aconseguir un objectiu i que el seu esforç ajudi a tirar endavant un projecte de protecció a la natura.

Des de la Fundació enviaran, un cop feta la inscripció, un dorsal i eines per fer la recollida de donatius. La inscripció i el repte es podran fer des de l’1 de setembre al 15 d’octubre.

La Núria Picas, esportista i bombera serà l’ambaixadora d’aquesta acció.

Per a més informació: https://www.kilianjornetfoundation.org/ca/repteperlanatura/