Projecte Focus

El projecte Focus promou el desenvolupament de les competències clau de l’alumnat de primària i secundària mitjançant la creació i publicació de vídeos amb contingut curricular, promovent l’aprenentatge entre iguals.

Aquest projecte pretén desenvolupar la competència digital dels docents de l’alumnat, tot establint una xarxa per compartir coneixement. El projecte s’emmarca dins del Pla d’educació digital de Catalunya i treballa per potenciar i recollir produccions audiovisuals amb narrativa de sabers curriculars.