Projecte d’emprenedoria FER el curs 2021-2022

El dilluns 28 de juny a les 12.00h s’ha organitzat una sessió informativa sobre el projecte FER per a les escoles que vulguin conèixer el projecte, les novetats del curs vinent  i les experiències d’altres mestres que l’han implementat. Està adreçada a totes les escoles que vulguin implementar l’emprenedoria a 5è o 6è de primària i es trobin en territoris rurals.

Des del projecte Futurs Emprenedors Rurals han obert inscripcions per a les escoles interessades a dur a terme el projecte d’emprenedoria FER el curs 2021-2022. A més a més,

Futurs Emprenedors Rurals és un projecte que busca ser una eina i un suport per a mestres en el foment de les habilitats emprenedores a 5è i 6è de primària. Els materials estan creats de manera que es poden adaptar a les necessitats específiques de mestres i alumnes. La protagonista de la història és FER, una abella que viu en un rusc que pateix el despoblament i ha de buscar solucions per evitar el despoblament total del seu rusc, així com està passant a les zones rurals avui en dia. Els materials s’estructuren en tres blocs diferents i altres materials complementaris. El primer, sobre històries d’invents, el segon sobre la creació de l’empresa i el tercer és un recull d’històries d’empreses exitoses de la Catalunya rural.

Més informació sobre la jornada del dia 28