Programa de ràdio “La veu dels centres”

El dijous 17 de novembre s’emetrà el primer programa de La veu dels centres d’aquest curs. En aquesta ocasió es presentarà l’itinerari Formatiu Específic (IFE) d’Auxiliar en Manteniment d’Instal·lacions Esportives (AMIE) de l’institut Joan Brudieu de la Seu d’Urgell.

Professorat i alumnat del centre ens explicaran aquests itineraris dels estudis postobligatoris que van dirigits a l’alumnat amb Necessitats Educatives Especials (NEE) i que a l’institut es porten realitzant des de fa tres cursos.

Poden accedir als itineraris els i les joves amb necessitats educatives especials associades a discapacitats intel·lectuals lleus o moderades, que tenen com a mínim 16 anys i com a màxim 20 l’any natural d’inici de l’itinerari i, preferentment, que no hagin obtingut el títol de graduat o graduada en Educació Secundària Obligatòria.
Excepcionalment, també s’hi poden acollir joves que tenen l’edat i les necessitats abans indicades i que hagin obtingut el títol de graduat o graduada en Educació Secundària Obligatòria, però no puguin accedir als ensenyaments de formació professional ordinaris.