Presentació de la maleta “Un Geoparc de pel·lícula”

El dimecres dia 13 d’octubre es farà la presentació de la maleta didàctica Un Geoparc de pel·lícula que estarà aquest curs en préstec al CRP.

La sessió, que es podrà seguir per meet, durarà de les 17.30h a les 18.30h i anirà a càrrec de la Núria Verdeny,  tècnica del Geoparc Mundial Unesco Orígens als Pirineus Catalans.

La maleta s’adreça a alumnat de CS i ESO i  té l’objectiu de facilitar als docents l’explicació del ric patrimoni geològic del territori, que està poc desenvolupat als currículums escolars.

La proposta se centra en 5 activitats que tenen per fil conductor la realització d’una pel·lícula sobre la formació geològica i les singularitats del territori. Podeu consultar les activitats proposades a partir del material de la maleta i el dossier del professorat:

Les activitats són treballades des d’un punt de vista multidisciplinari, amb casos pràctics i activitats manipulatives, tot permetent acostar la geologia de manera atractiva, amena i competencial. Trobareu més informació al web del Geoparc.