L’INS La Valira guanyador dels Premis mSchools Students Awards 2017

L’Institut La Valira ha estat guanyador  en la categoria Mobile History Map, que premia els millors 8 projectes basats en aquesta eina que permet geolocalitzar i treballar en grups continguts propers als centres educatius.

El centre ha participat en el repte “Catalunya del s. XX” i “Elements patrimonials emblemàtics” amb un treball al voltant de l’església de Sant Serni de Tavèrnoles que han apadrinat aquest curs.

La quarta edició dels mSchools Students Awards va premiar vint-i-quatre projectes tecnològics fets per estudiants de Primària, ESO, Batxillerat i Cicles Formatius en un acte celebrat al Palau de Congressos de Catalunya el 10 de juny.

Podeu veure l’aportació a l’escenari del MHM.