Premiats Concurs WhatsApp relats 2023

El jurat del VII Concurs WhatsApp relats ja ha comunicat quins són els microrelats finalistes d’aquesta edició i els noms dels guanyadors, guanyadores i finalistes del concurs d’enguany.

Les entitats organitzadores volen donar l’enhorabona a l’alumnat premiat i fer extensiva la felicitació a la totalitat de participants, docents i direccions dels centres que s’han sumat a aquesta iniciativa, una proposta cultural pirinenca que travessa fronteres i que té en les llengües pròpies del territori (català i aranès) les eines de creació literària de la nostra joventut.

Pel que fa a l’entrega de premis a l’alumnat dels centres guanyadors, des de l’organització es contactarà amb cada centre.

Microrelats guanyadors: