Premi COAC per a Treballs de Recerca d’estudiants de batxillerat de l’Alt Pirineu i Aran

El dijous 5 de maig, la Delegació del Pirineu del Col·legi d’Arquitectes de Catalunya (COAC) ha lliurat els setzens Premis COAC per a Treballs de Recerca d’estudiants de batxillerat de les comarques de l’Alt Pirineu i Aran del curs 2021-2022.

El primer premi ha estat per al treball de recerca “Art i Religió: L’Arquitectura Islàmica”, de l’alumna Nouhaila Bouhalhal, de l’Institut Joan Brudieu de la Seu d’Urgell. El primer accèssit se l’ha endut el treball “Disseny d’Interiors”, de l’alumna Aina Giménez, de l’Institut Joan Brudieu, i el segon accèssit ha estat per a “La Cerdanya Alturgellenca”, de l’alumna Helena Spa, del mateix centre de secundària.

L’objectiu d’aquests premis és fomentar l’interès entre els alumnes de batxillerat pels treballs de recerca i investigació relacionats amb l’arquitectura i el disseny, la ciutat i l’urbanisme, el territori i el paisatge, i l’ecologia i la sostenibilitat. En total, s’han presentat al certamen d’enguany cinc treballs de recerca d’alumnes de l’Institut Joan Brudieu de la Seu d’Urgell.

Imatges de la guanyadora i les finalistes amb el jurat i les seves professores