Plataforma de Lectura gratuïta

Fiction Express, la plataforma de lectura co-creativa en català on els alumnes participen en la creació de la història mentre s’escriu,  ha obert  la plataforma a totes aquelles escoles que es vulguèssin enregistrar per que els alumnes puguèssin llegir a distància. Es mantindrà oberta durant els propers mesos fins a finals de juny.

Les escoles s’han d’enregistrar a https://cat.fictionexpress.com/coronavirus i quedaràn habilitats per poder donar d’alta als alumnes de forma inmediata.

Pensada per joves de 10 a 16 anys, és una plataforma de lectura en català (amb obres originals d’autors catalans), castellà i anglès i ja s’utilitza a més de 150 escoles i instituts catalans i a més de 1300 escoles en tot el món. Amb més de 180 llibres per llegir, els docents poden seguir l’evolució a distància dels seus alumnes i  donar-los tasques adicionals al voltant de la lectura.