Pla contra l’Assetjament en edat escolar de l’Alt Urgell

El Pla Comarcal contra l’Assetjament en edat escolar de l’Alt Urgell fa arribar de manera virtual a les famílies alturgellenques un seguit de recursos per prevenir el ciberassetjament o ciberbullying durant el confinament, situació excepcional en que es fa més necessari que mai l’accés a les tecnologies i dispositius mòbils.
Concretament es tracta d’un fulletó informatiu global de presentació del Pla i una infografia que es poden trobar als webs i xarxes socials institucionals de la Seu i comarca, i que properament també es podran trobar als dels centres educatius.

A més a més, el Pla promourà des dels centres educatius i altres serveis relacionats a infància i adolescència algunes accions preventives i de conscienciació respecte al tema, per fer arribar a totes les famílies per treballar-les en col·laboració. Entre elles destaquen:
el visionat de vídeos educatius i videoclips musicals, la redacció de lemes en contra de l’assetjament i el ciberassetjament, la lectura de contes i llibres il·lustrats, la lectura d’articles per famílies, o la creació de productes artístics i creatius com a campanya en contra de les males relacions en l’edat escolar.